kaprun / austria 2009

In ultma saptamana din ianuarie am plecat la ski in Kaprun - Austria.
pentru ca drumul a fost destul de lung, am avut o noapte cazare la Hotel Rege*** din Budapesta.
Kaprun este situat chiar la baza ghetarului Kitzsteinhorn, la 10 km de zona de schi din Zell am See. Face parte din Regiunea Europeana pentru Sport. Odata ajunsi aici, veti descoperi traditionala Austrie. Atmosfera si arhitectura tipic austriaca, hoteluri, pensiuni, case, restaurante, va intampina la fiecare pas. Kaprun este, cu siguranta, statiunea destinata vacantelor relaxante si linistite, a facilitatilor de inalta calitate si a variatelor tipuri de cazare. Aici puteti schia pe toata perioada anului, Kaprun detinand o retea de partii foarte extinsa. Cand vine vara si zapada se topeste, la altitudini mai mici vi se ofera posibilitatea de a practica alpinismul, ciclismul montan, drumetiile si alte activitati sportive montane.
In Kaprun, am avut cazare la Pensiunea Bergfried***, in apartamentul nr. 2; gateam in camera, care era dotata cu tot ce aveam nevoie: fierbator de apa, prajitor de paine, plita electrica cu 2 ochiuri, cuptor cu microunde, frigider, farfurii, cani, pahare, vase de gatit, vase de depozitat, tacamuri, etc. La baie am avut cabina de dus.


Pensiunea e situata in centrul Kaprunului, avand in apropiere:
* supermarket
* partie de ski (albastru + rosu + negru)
* teleski
* centru de skipass
* statie de autobuz spre Ghetar si spre Zell Am See
* biserica din Kaprun

vedere de pe geamul apartamentului


kaprun noaptea



zell am see (panorama din telecabina)



poze din Zell Am see



am prins si un concert in Zell Am See



vedere de pe ghetar





Ce va mai pot spune? A fost un concediu de vis.
Pentru inchiriat schiuri (9 euro/pers/zi) si clapari (7 euro/pers/zi) va recomand InterSport.
Un skipass pe 3 zile (ghetar + kaprun + zell am see + autobuzele pentru deplasare) = 110 euro/pers. Pentru 5 zile = 157 euro/pers

2 comentarii:

  1. buna,as dori sa te intreb cum v-ati facut rezervarea si cat v-a costat cu totul.mersi.

    RăspundețiȘtergere
  2. rezervarea am facut-o direct la pensiune. vezi ca ai site-ul mai sus. iar cu totul - mancare de acasa - in jur de 900 euro / familie (cazare + ski pass + cadouri + benzina + vignete, etc). dar vezi ca eu nam fost in kaprun in 2009.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PrintFriendly

Stefan

Lilypie Kids Birthday tickers

Luca

Lilypie Kids Birthday tickers

Ne este mereu dor de tine...

Lilypie Angel and Memorial tickers

IOANA nu te vom uita NICIODATA