pui cu bere si stafide

mi-am adus aminte de nunta unei prietene din brasov si de faptul ca soacra ei ne-a servit cu o seara inaintea nuntii cu "pui cu bere si stafide la cuptor"

1 pui de 1,300kg (se pot folosii doar pulpe, sau aripi, orice parte a puiului)
2 cepe rosii mari
150 g stafide
1l bere neagra
sare si piper dupa gust
ulei

se curata si se spala puiul (eu am avut pulpe superioare pe care le-am taiat in jumatati)



se curata si se taie cepele marunt (neavand ceapa rosie, am pus ceapa alba obisnuita)



intr-o cratita se pune ulei la incins, se pune carnea de pui in uleiul incins si se prajeste pe ambele parti pana se rumeneste



dupa ce carnea s-a rumenit, se scoate intr-un strecurator (eu am scos carnea pe o farfurie intinsa in care am asezat initial prosop de bucatarie absorbant)



in uleiul in care s-a prajit carnea, se pune ceapa rosie la calit



cand ceapa devine sticloasa, se adauga in cratita peste ceapa, carnea de pui prajita mai inainte, se adauga stafidele



se adaugam bere neagra atat cat sa acopere bine carnea de pui (am pus o cutie de bere blonda fara alcool. numai din asta aveam in casa)



se condimenteaza cu sare si piper dupa gust
dupa ce se pun toate ingredientele in cratita, se lasa sa fiarba 45 - 60 minute, pana scade berea si incepe sa se formeze un sos



dupa o jumatate de ora, am mutat totul intr-o tava si am dat friptura la cuptor pentru inca 30 minute la 200 grade

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PrintFriendly

Stefan

Lilypie Kids Birthday tickers

Luca

Lilypie Kids Birthday tickers

Ne este mereu dor de tine...

Lilypie Angel and Memorial tickers

IOANA nu te vom uita NICIODATA