1 iunie 2011 - eu si stefi

ziua a inceput ca oricare alta. luca, ca de obicei, ne-a dat trezirea la ora 6. m-am dus la bucatarie si i-am pregatit laptele. apoi s-a trezit si stefi. dupa ce s-a spalat si imbracat, am plecat impreuna la gradinita. acolo, a inceput un pic sa faca "show", dar i-a trecut repede.
cand m-am intors acasa, l-am rugat sa pe luca sa fie cuminte si sa asculte bunicii si am plecat la cumparaturi (lapte, pampers, etc). abia daca am putut sa ma joc un pic cu luca, ca s-a facut ora sa plec dupa stefi la gradinita (e la program prelungit).
si daca un copil nu-i suficient, luati de la gradi nu doi ci trei copii si apoi mergeti cu ei la cofetarie. e o adevarata placere... :) dupa ce mi-am recuperat copilul de la gradi, impreuna cu nepotii am mers la cofetarie. nici nu am oprit bine masina, ca toti trei au coborat si au alergat spre cofetarie. s-u oprit in dreptul vitrinei si au inceput "mami eu vreau din asta cu mot, mimi eu vreau din aia cu rosu, mimi eu vreau din aia cu portocala". care mai de care tipa de care vroia. dupa ce i-am potolit si am luat prajiturile, am plecat spre casa sa le savureze si sa ne intalnim cu bunicii. apoi , dupa ce au plecat nepotii, am plecat impreuna cu stefi la cumparaturi: i-am luat dvd-ul cu gulliver (pe care l-am vazut amandoi inainte de culcare), dvd-ul cu magicienii cuvintelor, casca de protectie pentru bicicleta, tricouri, sandale si tot ce a vrut el.
seara, dupa repriza de shopping, ne-am jucat cu luca cu masinutele si am jucat jocuri pe calculator (cu mikey mousse si gasca).
duminica am fost impreuna la festivitatile organizate de municipalitate cu ocazia zilei copilului.


a participat la desene pe asfalt, iar sambata vrem sa mergem la mall la pitesti sa se intalneasca cu donald duck.
cam asta a fost ziua de 1 iunie la noi in familie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PrintFriendly

Stefan

Lilypie Kids Birthday tickers

Luca

Lilypie Kids Birthday tickers

Ne este mereu dor de tine...

Lilypie Angel and Memorial tickers

IOANA nu te vom uita NICIODATA