spiderman


cum l-am facut pe spiderman...

VARIANTA I

am vazut metoda la viorica pe blog "cum se face bannerul cu nume" si am aplicat metoda ei si la personajul meu
so... in primul rand am cautat poze cu spiderman si le-am tiparit.




apoi le-am copiat pe hartie de calc




pe pasta de zahar alba intinsa, folosind un bold, am facut conturul figurinelor. apoi am pensulat cu colorant pudra si cu grija am indepartat foaia de calc.
am folosit carioca alimentara neagra pentru a contura mai bine desenul. restul se vede in poze ;)









VARIANTA II






Un comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PrintFriendly

Stefan

Lilypie Kids Birthday tickers

Luca

Lilypie Kids Birthday tickers

Ne este mereu dor de tine...

Lilypie Angel and Memorial tickers

IOANA nu te vom uita NICIODATA