obzor / bulgaria 2013

uitandu-ma pe blog, am descoperit ca nu am scris nimic despre concediul din 2013. am fost pentru a doua oara la SOL LUNA BAY **** - Obzor. de data aceasta am facut rezervarile directla hotel, folosind programul de fidelitate al lantului hotelier "melia rewards". la crearea unui cont direct pe site primesti automat 2000 pct, care se pot folosi pentru a primi reduceri. apoi, fiecare euro/dolar cheltuit in lantul hotelier SOL HOTELS se transforma in 10 pct. la un anumit interval de timp, se primesc puncte bonus, cu valabilitate redusa (maxim 3-4 luni). astfel, poti acumula pana la 12.000 pct in decursul unui an, numai din ofertele lor, fara a beneficia de punctele acordate la check-in-ul la hotel.
cred ca v-am ametit destul....sa va mai vorbesc despre hotel? nu cred ca mai are rost. am scris destul la concediul din 2012. noutatea acestui an consta in aquaparc-ul hotelului, unde se intra gratuit. dar, sa lasam pozele sa vorbeasca....

cu barcuta - obzor centru


tobogan gonflabil - pe plaja


loc de joaca - pe plaja


la plimbare prin nessebar


cu trenuletul din nessebar la sunny beach


piscina de adulti - vedere de pe acoperisul hotelului


plaja - vedere de pe acoperisul hotelului


aquaparc-ul



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PrintFriendly

Stefan

Lilypie Kids Birthday tickers

Luca

Lilypie Kids Birthday tickers

Ne este mereu dor de tine...

Lilypie Angel and Memorial tickers

IOANA nu te vom uita NICIODATA