obzor / bulgaria 2014

da, ati citit bine. este al treilea an cand mergem la mare la SOL LUNA BAY**** - Obzor. ne-am simtit bine si ne-am reintors. nu va mai vorbesc despre hotel si nici despre programul de loialitate. deja v-am spus ce era de spus... 

pe plaja


am gasit o trambulina pe plaja, pe care Luca a exploatat-o la maxim....


iar am fost in oras si ne-am plimbat cu barcuta


piata centrala din Obzor



"celebrul" bar Bedrock....mie mi-a placut la nebunie ideea













acvarii cu pestisori pentru pedichiura...



un amfiteatru in aer liber



seara, jucau sah. am gasit o tabla pe plaja....


in "cub" la bar...isi comandau singuri cocktail-ul dorit


facepainting la clubul copiilor de la hotel


sub aquapark era un muzeu....



cu tiroliana... Stefi


...Luca


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PrintFriendly

Stefan

Lilypie Kids Birthday tickers

Luca

Lilypie Kids Birthday tickers

Ne este mereu dor de tine...

Lilypie Angel and Memorial tickers

IOANA nu te vom uita NICIODATA