oua rosii - metoda "degrade"



gasit pe facebook o poza cu oua in degrade. mi-a placut ideea si am pus-o si eu in aplicare
se spala si se degrseaza bine ouale


se fierb


 se scot pe un servetel si se usuca bine


se pun in pahare de unica folosinta


se pregateste vopseaua lichida conform instructiunilor de pe ambalaj (eu am pus 2 linguri otet si 500 ml apa fiarta)


am preparat vopseaua intr-un vas de inox


am pus in pahar, peste ou, putina vopsea si am lasat 5 minute (trebuie lasate mai mult, pentru a prinde culoare frumoasa) m-am grabit din curiozitate


dupa ce au trecut cele 5 minute, se adauga apa fierbinte in pahar, foarte putina, pentru a trece la urmatoarea culoare din degrade


produsele finite ;)



 pe galben nu se vede asa bine, recomandarea mea este sa sariti din start aceasta culoare








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PrintFriendly

Stefan

Lilypie Kids Birthday tickers

Luca

Lilypie Kids Birthday tickers

Ne este mereu dor de tine...

Lilypie Angel and Memorial tickers

IOANA nu te vom uita NICIODATA