tort raffaello

ati patit vreodata sa fiti cu copilul pe strada si sa zica "vreau si eu covrigi...." si asta pentru ca un trecator manca dintr-un covrig...sau sa vedeti un lucru si sa-l vreti si voi? eu am  patit-o... si nu numai o data....prima oara am patit-o cu ciocolata de casa a cristinei. acum o patesc din nou cu tortul raffaello al violetei postolache cunoscuta ca si "caietul cu retete"
si cum luna aceasta, pe 7 mai precis, blogul meu a "implinit" 8 anisori am decis sa-l sarbatoresc cu acest tort.



blat cu nuca de cocoscrema ganachejeleul de zmeura, ornat cu frisca, nuca cocos si



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PrintFriendly

Stefan

Lilypie Kids Birthday tickers

Luca

Lilypie Kids Birthday tickers

Ne este mereu dor de tine...

Lilypie Angel and Memorial tickers

IOANA nu te vom uita NICIODATA