surse de inspiratie

imi place sa urmaresc forumul kuharka.ru acolo gasesc tot felul de tutoriale si surse de inspiratie.

idei de flori mici, figurine, etc nr 1

idei de flori mici, figurine, etc nr 2

idei de flori mici, figurine, etc nr 3

idei de flori mici, figurine, etc nr 4

idei de flori mici, figurine, etc nr 5

master class - torturi nr 1

master class - torturi nr 2

master class - torturi nr 3

master class - torturi nr 4

de aici am selectat ca surse de inspiratie urmatoarele torturi:

pentru ornamentele din ciocolata


pentru borduri


pentru bordura superioara


pentru modelul de diamant si brodura superioara


per ansamblu




pentru etajul superior


pentru bordura



am mai multe idei de tort salvate in calculator si nu mai stiu exact de unde l-am salvat pe acestea, dar mi-a placut foarte mult ideile 





idee de tort pentru botez


o alta sursa de inspiratie

2 comentarii:

  1. Toate sunt minunate! Daca m/as pricepe macar putin as avea o mare dilema: nu as sti cu care sa incep :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc lentz. am facut o selectie cu torturile care mi-au placut cel mai mult si de la care pot "lua" elemnente ce pot fi facute foarte usor.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PrintFriendly

Stefan

Lilypie Kids Birthday tickers

Luca

Lilypie Kids Birthday tickers

Ne este mereu dor de tine...

Lilypie Angel and Memorial tickers

IOANA nu te vom uita NICIODATA