bansko / bulgaria 2015

in perioada 24.01 - 31.01 am plecat cu Stefi la Bansko, la ski. daca anul trecut am fost cu el in poiana brasov si l-am invatat sa schieze, anul acesta am facut rezervare la Club Hotel Martin*** - Bansko. pentru 2 adulti si 1 copil, cu demipensiune, 7 nopti cazare am platit 385 euro. am avut inclus si acces la centru spa (sauna, piscina si jacuzzi) plus transport gratuit de la / la telegondola. skipass-ul l-am luat de pe net, de la banskoblog.com.
despre hotel, ce pot spune. un hotel micut si cochet, afacere de familie. patronii si angajatii foarte binevoitori si dornici sa te faca sa te simti bine. seara, la cina, trebuia sa le comunicam ce doream sa servim in seara urmatoare. de obicei, noi stabileam felul II. primeam salata (salata verde sau salata de rosii cu castraveti). niciodata nu am inteles de ce era servita prima...apoi aveam supa (de pui, de perisoare,etc), apoi felul II la alegere (cotlet de porc la gratar cu cartofi prajiti/legume la gratar, piept de pui la gratar cu cartofi prajiti, tocanita de cartofi, carne, cascaval ras si ou la cuptor, etc) si desert(inghetata, clatite, salata de fructe, pandispan insiropat, etc).

cred ca am vorbit destul, acum este randul pozelor

camera dubla cu pat suplimentar pentru copil








baia - mi-a placut foarte mult dusul









Stefi la jacuzzi


pe partie (Stefi cu geaca albastra si casca alba, in partea stanga)



la masa, celebra salata verde


paraul de sub telegondola


Bansko - vazut din telegondola


vedere din telegondola



Stefi, schiorul lui mami...






cu mami, in jacuzzi


doi schiori in telegondola...partiiiiiieeeeeeee...


hai sa ma distrez putin pe banda de copii...


crestele muntilor




reuniune de familie pe partie (cu unchiul John, Stefi, varul Alexandru-pe sanie, mami si tati)


o binemeritata pizza in ultima zi de schi, dupa ce am predat skipass-urile


pizza e mai delicioasa in familie (de la stanga la dreapta: matusa Oana, unchiul John, varul Alexandru, mami, eu si tati)....


cel mai frumos shior din Bansko....garantat


ia uitati pe cine am intalnit pe partie....


eu si mami




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PrintFriendly

Stefan

Lilypie Kids Birthday tickers

Luca

Lilypie Kids Birthday tickers

Ne este mereu dor de tine...

Lilypie Angel and Memorial tickers

IOANA nu te vom uita NICIODATA