rasnov - noiembrie 2014

in minivacanta scolara de la inceputul lui noiembrie 2014, am plecat la rasnov impreuna cu copii, ca sa cumparam schiuri si clapari pentru stefi (ne pregateam de mers la schi in bulgaria, la bansko).
dupa un mic dejun copios, am urcat copii in masina si am plecat la ranov pe ruta curtea de arges - campulung muscel - rucar - bran - rasnov. cand am ajuns la rasnov, am parcat si am mers sa servim dejunul (fiind deja pranzul). am cautat o pizzerie si astfel am dat peste "pizzeria rosenau". un loc dragut, cochet, dar din pacate m-a dezamagit persoanlul (un singur chelner, care dupa ce ne-a luat comanda si a predat-o la bucatarie, s-a asezat la masa vecina impreuna cu prietenii) si fluxul (intrarea se face direct din strada principala intr-o sala de mese, de unde coborand o scara ajungi in alta sala de mese - ca o crama, printr-o usa ajungi intr-un gang. pe acel gang sunt mai multe usi (bucataria, wc-ul - care nu era bine evidentiat). oricum, am mancat bine si apoi am plecat sa ne intalnim cu persoana de la care am luat schiurile.

stefi si schiurile lui (elan, carve, 110 cm)

cand a vazut luca ca stefi primeste schiuri, si-a ales si el o pereche (blizzard, carve, 90 cm)

amandoi cu "prada" lor (in spate se vad claparii lui stefi; pentru luca nu am gasit)

dupa ce ne-am aprovizionat cu schiuri, am hotarat sa vizitam si cetatea rasnov. accesul la cetate se face cu un trenulet (foarte frumos, copii au fost foarte incantati)
turnul de la intrarea in cetate

drumul de acces la cetate

cetatea - in toata splendoarea ei

incepem urcusul spre cetate

gata, am reusit....am ajuns la intrarea in cetate

la pas prin cetate

o superba panorama asupra brasovului (50 bani/3 minute)

cu sabie, ca doar suntem "cavaleri"

dupa ce am vizitat cetatea, am plecat sa ne plimbam si prin piata sfatului din brasov